Участь у Мережі допоможе:
-
впорядкувати внутрішній контроль та аудит бюджетів громад,
-
стабілізувати бюджетні показники громад,
-
подолати дефіцит коштів та матеріальних активів, що поглибився під час війни,
-
організувати відновлення та відбудову територій в повоєнний період,
-
сприяти сталому розвитку громад та стратегічній орієнтації в бюджетному процесі.
Результатом участі у Мережі стане:
-
сформована організаційна основа внутрішнього контролю в бюджетному процесі та внутрішнього аудиту на рівні розпорядників коштів місцевого бюджету,
-
розвинуті навички налагодження взаємодії всіх учасників бюджетного процесу,
-
«картинка» існуючого стану виконання функцій внутрішнього контролю та аудиту,
-
підготовлений пакет документів, необхідних для запровадження систем внутрішнього контролю та аудиту.
Протягом 4 місяців, починаючи з квітня 2023 року, в ході онлайн навчань та консультацій, за допомоги та супроводу експертів, органи самоврядування громад-учасниць напрацюють (актуалізують) індивідуальні документи, що стануть ключовими для впровадження ефективної системи внутрішнього контролю та аудиту в громаді.
До участі у роботі Мережі буде відібрано команди органів місцевого самоврядування 48 територіальних громад із населенням менше 50 тис. До складу команди (до трьох осіб) можуть входити самі керівники/ці місцевих фінансових органів, їх заступники, працівники/ці місцевих фінансових органів, підрозділів внутрішнього аудиту, посадові особи, відповідальні за організацію внутрішнього контролю та аудиту в громаді, представники/ці головних розпорядників коштів.
Для участі у відборі необхідно заповнити заявку, та надіслати її на електронну адресу: regops.u-lead@giz.de до 18:00 12 квітня 2023 року , в темі повідомлення вказавши «Контроль та аудит. Назва громади_Область».
Дізнатися деталі роботи в Мережі можна на Заході-презентації, що відбудеться 4 квітня 2023 року о 10:00, зареєструватись на який можна за цим посиланням http://bit.ly/3JzBMsg