Що це?
Мережа з обміну досвідом (Програма підтримки) «Управління майном відумерлої спадщини» – це підтримка в напрацюванні пакету документів для організації роботи місцевої ради щодо виявлення, обліку та набуття у комунальну власність майна відумерлої спадщини, а також можливість ознайомитися з досвідом колег та поділитися власними практиками.
Про що?
Про особливості та механізми роботи органів місцевого самоврядування в сфері управління майном відумерлої спадщини, розробки необхідних документів та алгоритми звернення до суду про визнання спадщини відумерлою.
Для кого?
Для управлінських команд (2-3 чол.) органів місцевого самоврядування 16 громад, з населенням до 50 тисяч, обраних шляхом відкритого відбору, які мають потенційне майно відумерлої спадщини та хочуть прийняти його в комунальну власність громади.
У чому унікальність?
Проходження всього шляху з виявлення потенційного майна відумерлої спадщини до прийняття його в комунальну власність громади за допомогою експертів.
Тривалість – 8 місяців.
Учасники, які успішно завершать навчання, отримають сертифікати.
Як взяти участь?
Для участі у відборі необхідно заповнити Заявку, що додається та надіслати її на електронну адресу: regops.u-lead@giz.de до 18:00 год 3 листопада 2023 року, в темі повідомлення вказавши «Управління майном відумерлої спадщини_ Назва громади_Область» у форматі MS Excel.
Дізнатися деталі участі у Програмі підтримки можна на Заході-презентації, що відбудеться 24 жовтня 2023 року о 10:00 год.