Днями на базі регіонального офісу U-LEAD у Львівській області пройшов онлайн-семінар про розбудову внутрішньої комунікації в команді. Учасниками заходу стали представники громад із Львівської, Волинської, Рівненської, Тернопільської, Івано-Франківської та Закарпатської областей. Працювали з ними експертки ГО «Інтерньюз-Україна» – креативна директорка Діана Іщенко та спеціалістка з онлайн-маркетингу Діана Ігнатенко.
“У U-LEAD на літній період започаткували для громад серію семінарів під загальною назвою «Взаємодія для змін». Кожен семінар стосується певної теми, але загалом вони логічно поєднані між собою та дають розуміння комунікації для представників громад. Учасники здобудуть знання про те, як правильно комунікувати та взаємодіяти із жителями громади під час впровадження змін”, – розповіла керівниця Регіонального офісу у Львівській області Галина Хрущак.
За її словами, експерти U-LEAD навчають представників громад правильно формувати комунікаційну діяльність та досягати поставлених завдань. Для цього фахівці з громад розглядають алгоритм побудови комунікації, вивчають методи взаємодії із цільовою аудиторією та аналізують різні комунікаційні канали й майданчики.
“Якщо всередині команди не налагоджена якісна комунікація, дуже складно вибудовувати якісь зовнішні комунікаційні меседжі. Важливо розуміти, що коли ми говоримо про команду, то це не тільки комунікаційна команда, яка працює в громаді. Це поняття значно ширше та включає всіх працівників органів місцевого самоврядування, комунальних чи бюджетних установ. Наше завдання, щоби представники громад навчалися комунікувати «єдиним голосом» та подавати спільні меседжі”, – наголосила вона.
Діана Іщенко розповіла учасникам заходу про складники внутрішніх комунікацій та пояснила їхню роль у системі управління.
“Проводилися спеціальні дослідження, які показують, що ефективні внутрішні комунікації можуть збільшити продуктивність команди на 20-25%. Організації, у яких цей процес налагоджено, у 3,5 рази підвищують свої шанси на успіх. Якісно налагоджена комунікація напряму впливає на те, яких результатів ми досягнемо нашою командною роботою”, – зазначила експертка.
Фахівчиня розповіла, що система внутрішньої комунікації складається з багатьох складників, серед яких наради з керівництвом, електронні листи від колег, обмін даними між відділами, неформальне спілкування під час обіду чи особисте спілкування з колегами. Діана Іщенко наголосила, що межа між внутрішніми та зовнішніми комунікаціями все більше стирається з кожним роком, тому необхідно, щоб у громадах були фахівці, які могли збирати всю інформації від різних відділів та установ задля формування «єдиного голосу».
Експерти ознайомили учасників заходу з практиками ефективної командної роботи та сучасною діловою етикою онлайн-комунікації. Фахівці громад одержали практичні поради щодо email-листування, яке є одним із найбільш поширених у сучасному діловому спілкуванні.
Також представники громад розглянули концепцію ненасильницького спілкування у взаємодії з колегами та дієві методи надання зворотного зв’язку.